З чого почати роботу в новій системі закупівель
Що Вам, як Замовнику, необхідно підготувати і зробити, щоб з 1 серпня проводити закупівлі в системі Prozorro.
1. Зареєструйтесь та підпишіть Договори з Майданчиком (краще з декількома)
Чому декілька Майданчиків? Майданчики відрізняються між собою інтерфейсом (зовнішнім виглядом Кабінетів) та додатковими сервісами. Ви маєте можливість зареєструватись на всіх Майданчиках, протестувати (наприклад, оголосивши на кожному з Майданчиків Закупівлю*) та обрати Майданчик, на якому Ви в подальшому будете працювати. Також, у випадку, якщо, наприклад, Майданчик на якому Ви працюєте з технічних причин не працює, є можливість швидко перейти на інший Майданчик і на ньому оголосили нову закупівлю.
Інформація про Майданчики, через які Ви можете оголошувати закупівлі доступна за посиланням https://prozorro.gov.ua/ua/pochaty-robotu-zamovnyku/ або https://prozorro.gov.ua/ → Зареєструватись → Як Замовник.
*Зверніть увагу:
1. Якщо Ви оголосили Закупівлю на Майданчику 1, то і завершити її Ви маєте на Майданчику 1.
2. Ви не дублюєте одну й ту ж Закупівлю на декількох Майданчиках.
2. Затвердьте положення про тендерний комітет (у минулому Комітет з конкурсних торгів).
Положення про ТК є внутрішнім документом, тому Ви маєте можливість складати його відповідно до специфіки організації. Можете орієнтуватись на примірне положення, затверджене Наказом МЕРТ від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)»
3. Отримайте електронний цифровий підпис (ЕЦП) для особи, яка відповідатиме за публікацію інформації на Майданчику від імені Вашої організації.
Пам'ятайте, що з 1 серпня Ви зможете оголошувати тендери на понадпорогові суми в системі ProZorro лише з використанням ЕЦП.
ЕЦП мають отримати особа (або особи), яка буде відповідальною за публікацію інформації від імені Вашого підприємства (установи) на Майданчику. Дана особа не обов'язково має бути членом тендерного комітету. Такою особою може бути секретар або будь-який інший відповідальний співробітник. Обов'язком цієї людини буде публікація інформації на Майданчику та внесення змін до нього.
Якщо у Вас вже є така людина, в якої є ЕЦП, то отримувати новий електронний цифровий підпис Вам не обов'язково, можна використовувати вже наявний підпис (наприклад, ЕЦП для сервису E-data, «M.E.Doc» та інші). Проте, перш ніж це робити, перевірте, чи підтримує Ваш Майданчик електронний підпис даного АЦСК (Акредитованого центру сертифікації ключів).
Якщо у Вас ще немає ЕЦП, можемо порекомендувати звернутись, наприклад, до Державної Фіскальної Служби для її отримання (подробиці http://acskidd.gov.ua/r_kor).
Кожен співробітник, який буде відповідати за публікацію оголошень, повинен мати свій підпис. Тож заздалегідь подбайте про ЕЦП для людини, яка буде замінювати відповідальну особу у разі відпустки, лікарняного або звільнення відповідальної особи.
4. Перезатвердьте річні плани та завантажте плани на Майданчику.
В зв’язку з тим, що тенедрний комітет формально вважається новим органом, тож і плани необхідно буде перезатвердити.
Перед початком проведення закупівлі, план на її проведення має бути завантажений в систему.Згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку* плани тих закупівель, що Ви здійснюватимете після 1 серпня 2016 року мають бути опубліковані на веб-порталі prozorro.gov.ua через електронний Майданчик. У зв’язку з тим, що згідно Закону України “Про публічні закупівлі” плани та додатки до них мають бути опубліковані протягом 5 днів з дня їх затвердження - Вам необхідно спочатку перезатвердити (рішенням тендерного комітету) плани закупівель, що здійснюватимуться після 1 серпня і потім протягом 5 днів опублікувати їх на prozorro.gov.ua.
Перед початком проведення закупівлі, план на її проведення має бути завантажений в систему.Згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку* плани тих закупівель, що Ви здійснюватимете після 1 серпня 2016 року мають бути опубліковані на веб-порталі prozorro.gov.ua через електронний Майданчик. У зв’язку з тим, що згідно Закону України “Про публічні закупівлі” плани та додатки до них мають бути опубліковані протягом 5 днів з дня їх затвердження - Вам необхідно спочатку перезатвердити (рішенням тендерного комітету) плани закупівель, що здійснюватимуться після 1 серпня і потім протягом 5 днів опублікувати їх на prozorro.gov.ua.
5. Не забудьте закрити кабінет Замовника на порталі tender.me.gov.ua.
Але не раніше, ніж всі процедури по старому Закону будуть завершені - тобто вся необхідна звітність вже розміщена на порталі.
Якщо Ви користувались додатковим платним сервісом на сайті tender.me.gov.ua “Кабінет Замовника”, завершили всі процедури за Законом України “Про здійсненні державних закупівель” (нагадаємо, що процедура завершується публікацією звіту “Про виконання договору”) і в подальшому не плануєте користуватись даним сервісом, то Ви маєте розірвати відповідні договори, укладені з ДП "Зовнішторгвидав України".
Комментариев нет:
Отправить комментарий