Про це йдеться в повідомленні підприємства про результати торгів на порталі "Вісника державних закупівель", передає УНН.
Зокрема, планується не менше 456 виходів радіосюжетів хронометражем 40 сек на 4 радіостанціях.
Також, у 5 ЗМІ буде надруковано не менше 22 шпальт розміром А3 про Державний центр зайнятості.
В свою чергу, 8 електронних видань повинні забезпечити вихід 52 інформаційних матеріалів обсягом не менш ніж 1 тис. знаків кожний.
Переможцем торгів стало Товариство з обмеженою відповідальністю “Видавничий Дім Український Медіа Холдінг”.
Крім ТОВ “Видавничий Дім Український Медіа Холдінг” в конкурсі також взяли участь ще 2 компанії — ТОВ “Український інститут розвитку медіа” та ТОВ “Праймтайм”.
Так, пропозиція ТОВ “Український інститут розвитку медіа” перевищила пропозицію переможця на 638,9 тис. грн, а ТОВ “Праймтайм” — на 520,3 тис. грн.
Заданими “Вісника державних закупівель” джерелом фінансування послуг з інформування громадськості через ЗМІ є кошти фондів соціального страхування.
Наш сайт: http://palataadvokatov.com.ua/
Ищите нас в социальных сетях:
Комментариев нет:
Отправить комментарий