понедельник, 17 июня 2013 г.

КАБИНЕТ ЗАКАЗЧИКА ТОРГОВ

«Кабінет замовника» на радість замовникам
Вас призначили секретарем комітету з конкурсних торгів? Немає приводу для паніки. Відрядження у столицю відміняються! Редакція інформаційного бюлетеня «Вісник державних закупівель» повідомляє, що у Вас нещодавно з’явилася про можливість подання інформації з питань державних закупівель через мережу Інтернет. Адже доступ до цієї функції веб-порталу матиме вагомі переваги у порівнянні із традиційними способами подання інформації за факсом, електронною поштою та особисто.
Тому як Ви зможете у будь-який зручний для Вас час подавати:
  • оголошення про проведення процедури закупівлі (відкриті торги, запит цінових пропозицій, закупівля в одного учасника, попередня кваліфікація, двоступеневі торги, закупівля за рамковою угодою);
  • документацію конкурсних торгів (обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, запит цінових пропозицій);
  • роз’яснення до документації конкурсних торгів;
  • зміни до документації конкурсних торгів;
  • протокол розкриття;
  • повідомлення про акцепт, про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися;
  • інформацію про відхилення;
  • звіт;
  • оголошення про результати проведення процедури закупівлі (відкриті торги, запит цінових пропозицій, закупівля в одного учасника, попередня кваліфікація, двоступеневі торги, закупівля за рамковою угодою)
До того ж у Вас не переслідуватимуть проблеми, пов’язані із перевантаженими телефонними лініями, тривалим розглядом електронної пошти чи з вірним вказанням вхідного номера оголошення (для супровідних документів), а також Ви заощадите час та кошти, які б були витрачені на службові відрядження.
Відразу після прийому інформації Ви матимете змогу дізнатися вхідний номер, під яким вона буде опублікована у бюлетені. Та отримаєте можливість переглядати всю інформацію із закупівлі, яка була подана Вами раніше, у зручному для Вас вигляді.
Така функція веб-порталу називається «Кабінет замовника». І не даремно. Тепер закупівлі за державні кошти можна проводити не відходячи в власного робочого місця.
Доступ до цієї функції кожен замовник торгів отримає безкоштовно після подання відповідної заявки. Надати його можна особисто за адресою: вул. Воровського, 22, 5-й поверх, каб. 69/2, м. Київ, за тел./факс.: (044) 281-42-73 (здійснюється в автоматичному режимі) згідно зі зразком; на електронну адресу: KabZamovnyka@tender.me.gov.ua.
Якщо Ви надали заявку щодо отримання доступу до функції «Кабінет Замовника» за допомогою факсимільного зв’язку або електронної пошти, потрібно обов’язково надіслати оригінал відповідної заявки на адресу: вул. Воровського, 22, 5-й поверх, каб. 69/2, м. Київ протягом двох робочих днів.
Нажаль замовники припускаються деяких помилок при реєстрації на веб-порталі. До типових помилок можна віднести:
- логін «Замовника» і логін «Користувача» відрізняються – Користувач лише переглядає інформацію на порталі, реєструється самостійно і його логіном виступає електронна пошта, Замовник подає інформацію через «Кабінет замовника», реєструється шляхом подання заявки на реєстрацію і його логін - не електронна пошта, лише букви і цифри, і лише латиниця!
- заявка повинна бути оформлена на фірмовому бланку, та містити відбиток печатки та підпис керівника установи, а також вихідний номер та дату створення, реєстрації в канцелярії документу;
- якщо при реєстрації Ви отримуєте відповідь «Доступ Вам вже було надано раніше», це означає, що Ви вже подавали таку заявку на реєстрацію і вона зберігається у Вас у вихідній кореспонденції (згідно з правилами діловодства протягом 3-х років). Вам необхідно знайти заявку і далі користуватися функцією «Кабінет замовника»;
- печатку на бланку-заявці необхідно ставити так, щоб вона не перешкоджала перегляду логіна та пароля.
Якщо у Вас виникли додаткові питання, потрібно звернутися за тел.: (044) 281-42-71, а також за електронною адресою: KabZamovnyka@tender.me.gov.ua. Реєстрація відбувається протягом трьох робочих днів. У разі відсутності оригіналу заявки доступ буде нажаль буде відключено. А заявки, які були  оформлені не за зразком, наведеним нижче, реєструватися не будуть!
Отже, зразок листа Замовника для реєстрації на веб-порталі «Державні закупівлі»:
Оформлюється лише на
фірмовому бланку!!!



Редакція інформаційного бюлетеня
«Вісник державних закупівель»



Прошу зареєструвати повна назва підприємства на веб-порталі «Державні закупівлі» http://www.tender.me.gov.ua як замовника торгів з метою отримання доступу до функції подання оголошень через мережу інтернет.


*Код ЄДРПОУ

*Поштова адреса

*e-mail (!Обов’язково вкажіть існуючу електронну адресу**)

*Склад комітету конкурсних торгів

Прізвище
Ім’я
По батькові
Посада
Контактний номер телефону


























*Відповідальна особа

*Логін       (!Має складатися лише з латинських літер та цифр)

*Пароль   (!Уважно прочитайте вимоги до пароля)


Посада                                   обов’язково печатка                       підпис
та підпис керівника                                          
М.П.

* Поля обов’язкові для заповнення.
** Бажано вказувати електронну поштову адресу, яка належить установі/підприємству.
До того ж веб-портал встановлює деякі вимоги до пароля. Тому просимо звернути особливу увагу на складання пароля, який є важливим чинником для безпеки Вашого аккаунту.
У якості пароля не треба вказувати дату народження, номери телефонів, своє ім'я, кличку вашого собаки, прості відомі паролі - qwerty, password - і будь-які інші дані, потенційно відомі деякому колу осіб.
Вкажіть у Вашому паролі якийсь набір символів, який було б важко вгадати. До цього набору символів застосовуються так звані критерії складності пароля:
1.     Символи a...z (тільки маленькі букви)
2.     Символи Aa...Zz (рядкові і прописні букви)
3.     Цифри
4.     Спеціальні символи, такі як ;%"№)*? і так далі.
При цьому довжина пароля повинна бути більш 9 символів! Для складності паролю досить відповідати першим трьом критеріям. Дуже складний пароль, практично непіддатливий підбору, відповідає першим чотирьом критеріям. П'ятий критерій відповідає практично повній безпеці пароля і не піддається злому за допомогою програм підбору пароля.
Взагалі-то протягом одного-двох днів Вас скоріше за все зареєструють на веб-порталі. І для того, щоб потрапити до свого кабінету замовника Вам потрібно буде ввести логін та пароль у вже звичну панель реєстрації. 

Маргарита Маслова

Комментариев нет: